Alla inlägg den 27 april 2009

Av Irja - 27 april 2009 20:43

Försöker skriva här igen då ..fast det var länge sedan nu men det beror på att jag inte tagit mig den tiden helt enkelt .Jobbar med mig själv på alla olika sätt o det känns ju på kan jag lova men det är härligt också :)


Eftersom jag har många underbara människor som stöttar mig i detta vill jag nämna några som gör att jag tar stora krafttag i mitt liv ..


TACK TACK TACK INNERLIGT VARMT O KÄRLEKSFULLT TACK


PIRRE som stöttat o knuffat o väckt upp mig o min mediala förmåga ordentligt i mitt liv tack för allt du gör o gjort för mig min fina vän du finns alltid i mitt hjärta...


MARCUS för den otroligt fina mediala vägledningen du överförde till mig och som så fint beskriver upplyser o vägleder mig i min vandring här o nu i livet den var så djup och sa allt och innerligt tack för onessblessingen du gav mig ...KÄRLEK


KARI den mäktige medicinmannen dina droppar o väl valda ord gör mirakel med mig varje dag ...innerligt tack för att du sammanförde mig med ..


JANNE den mäktige mirakelmannen som trollar med mig i tid o rum ..tack för att du förde mig tillbaka i tiden o drog ut mitt spjut smärta ensamhet o gråt ...ser verkligen fram emot alla våra möten ..det är dig jag väntat på så länge ...du gör underverk med min kropp själ o ande ..tack för att vi möts igen :)


Kajsa Anna Chatarina Marie kvinnorna i mitt liv som lär mig massor hela tiden och som ger mig närhet kärlek skratt glädje klokskap och massor av inspiration i mitt liv :)


Min familj min starkaste kärlek utmaning o mitt allt !!!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards