Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Irja - 2 mars 2009 21:00


Är trött nu efter att sovit endast 3 timmar inatt ...åkte till IKEA direkt efter jobbet i morse och hämtade nya köket ...hela bilen fullpackad. Men nu är det bara resten kvar ..att riva ut det gamla ...måla om , nytt tak o golv o sen upp med allt ...jo visst det blir jättesnyggt men just orkar jag inte tänka på vad rörig veckorna kommer att bli ...det är ju annat som händer mitt uppe i allt  ...


Jag är så stolt o glad över att Miranda ordnat PRAO på Tingsrätten i Gävle hon pratar och sprudlar av energi av allt som hon fått tagit del av idag ... knepigt med busstider o sånt men vi får ihop det tack o lov :)


Har nu äntligen skrivit ner flera sidor om gamla huskurer magiska recept vidskepelser o annan trolldom till en vän som fått väntat på tok för länge på dem ... men nu har du fått mycket att tänka på ...;)


Telefonen har ringt sig varm idag igen ...flertal bokningar för sittningar o husbesök ...nu börjar almenackan bli fullbokad långt fram...men det är verkligen så givande o sån livskälla för mig att få möta alla människor o dela upplevelser , insikter o livet med dem ... :)  <3 Tack för att vi möts.

 Men ibland blir det väldigt svårt ..som nu när en ung människa försökt tagit sitt liv ett flertal gånger de senaste dagarna.. sönderskuren o utan hopp ... föräldrar som gråter o ber ... ett sista hopp...Kärlek kärlek kärlek har er i mina tankar ..vi ses imorgon.


Inspirationsträff på fyren idag ..17-till nästan 20 det blev för länge jaaa men det visade sig att det finns glöd, engagemang och många goda fina ideer ...härligt att detta forum finns att uttrycka sig i o mer kommer ... :)


Hemma o bara kopplar av o tar in  vad skönt det är att ta det lugnt en stund ...kikar på Advokaterna på tv nu när man har en "blivande jurist" i familjen.


Lillkillen min han är ju så go o vi har inte hunnit med att ses så mkt idag ..dels för att han inte har tid med mig heller...men imorron kommer han inte undan :)


Nu vill maken min ha sin del av mig ...nattinatti





Av Irja - 2 mars 2009 01:53

Efter många funderingar o många men fixade jag en blogg till slut iallafall..kämpade emot förstårs ..länge..

men såklart så puffas jag in i det hela  till slut... jaadå och med hjälp från mina goa vänner o "mina andra"  änglaljus :) 

Så det är väl en mening med det här oxå förstårs. För nu sitter jag här på mitt jobb o har tråkigt igen o har all tid i världen o skriva av mig...det är mitt i natten och jag kan inte sova för här är väldigt kallt... inatt igen ..fryser så in i märgen..men en stödvila behöver jag men jag behåller kläderna på kryper under täcket o drar över mig en extra filt ..jotack brrr!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards