Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Irja - 10 mars 2009 23:11

Att hinna med att blogga ..javisst oooja :) En gång iveckan iallafall hahaha !!! Gör vad jag kan för att få till det mitt uppe i att jobba ...riva kök ,sätta in nytt kök mellan spackling o tapetsering. Föräldramöten, läxläsning, styrelsemöten o inspirationsträffar o så "sittningar"  såklart. Men visst min prioriteringstid med Gabriel där vi njöt sköna timmar på badhuset är helt underbart för kropp o själ... Han har verkligen kämpat på bra i skolan den sista tiden o jag är såå stolt över honom :) Guldstjärnor till dig goa grabben min...

Miranda har varit på PRAO på tingsrätten en vecka o trivdes jättbra så nu har hon fått stort stöd o av notarier advokater åklagare o lagmän ..så nu är hon mycket mer än väl insatt i domstolens alla processer så nu kanske jag får en jurist i familjen :) Så kul ..Du har mitt fulla stöd gumman min , det vet du :) Fortsätt kämpa på som du alltid gör ...Funderar just på vad du o jag hittar på i veckan då ?  

 Maken min som plötsligt blivit sprallig glad o arbetsam ..pratar på som bara den ..:) skönt o härligt att uppleva ..men vad har hänt ? ..är det våren?  ..näe nu vet jag ..det var nog det där om sötis  ;) ..

om inte så måste det vara mirakeldropparna :)

 Måste ju oxå nämna dig Kajsa underbara goa vännen för att du sprider glädje o kärlek omkring dig o till oss ..mår såå bra av dig tack för allt stöd o kärlek ..o fika stunder :) pusssss du e bäst !!

 ...

Själv har jag vårdat mig en stund idag , egen tid ..mycket viktigt !!! ..Solat o njutit av frisk luft o alla fina vita flingor som föll så fint ....men som nu packat ihop sig på hela gården ..förstår inte att man ska behöva frakta detta vatten fram o tillbaka hela vintern ..suck ! Njuter av ett glas vin medan spacklet torkar ..chrille klinkar på gitarren ..natten har gått över till en ny dag ..




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards